Måndag 1 Augusti

Tjena!

Hua va trött jag börjar bli. Farligt att sätta sig ner och slappna av när man har grejat på hela dan. Va till Danielssons i morse och hämtade lite grejer. Grundmålade runt fönstret och altandörren igår så idag har jag målat en sväng där och grundat runt sovrumsdörren. Nu är Tommy här och spacklar och donar :)

Imorgon åker kaklet upp, ska bli skoj att se hur det ser ut när det är klart :) Skit snyggt kommer det bli iaf ;) All el ska fixas imorgon också. Inte långt kvar nu tills köket är klart :)

Tänk att det redan är augusti. Snart är det höst och vinter. Men hösten är mysig, blir lite kallare och mörkare, fina färger, massa mysiga kläder och så kan man gosa ner sig i soffan med en massa ljus tända överallt :) Vintern längtar jag inte till direkt, massa snö och äckligt kallt men våran skatt längtar jag till :) Synd att det alltid ska vara så kalla vintrar, kommer ju inte kunna vara ute så mycket då :/ 


Nu måste jag fortsätta plocka undan lite. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0