Fredag 11 Februari

Hej!

Idag är det jätte fint väder men kallare, va runt 15 minus förut =/ Men det är ju bättre än snöstorm :)

Har varit ute och flyttat bilen och skottat bort snö vid huset så P kan skotta med traktorn här sen. Har ju kommit en hel del snö, och våran väg har inte blivit skottad än så det är ju ingen idé för mig att åka nån stans för då kommer jag ju aldrig upp vid E14. Får hoppas att dom skottar här snart för jag vill ut och fota! Blir det varmare så kan jag gå dit jag vill fotografera, men just nu är det lite för kallt :P

Ska försöka hitta nånting skoj att roa mig med nu :P

Ciao!



Lekte lite med filen förut innan jag slängde på flingorna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0