Ingen bra start på dagen igår

God morgon!

Är så sjukt trött! Vill bara ligga kvar i sängen och sova flera timmar, men det går ju inte för jag måste ju jobba.

Hade ni en bra Alla Hjärtans Dag? :) Jag kan ju inte säga att min dag började speciellt bra men kvällen blev bra :)

Började med att jag körde fast på våran väg ner till E14 för jag mötte ena grannen där och vägen är inte så himla bred just nu, så jag stannade men körde lite för nära kanten så jag tog mig inte där ifrån. Så han fick hjälpa mig att komma lös. Då va klockan strax innan 8 och jag pratade med mami då och sa att jag snart kommer.

Sen när jag kommer strax innan tirstabacken så måste det ha varit en hal fläck som jag lyckades träffa för hela bilen började sladda runt som fan, snurrade runt och åkte baklänges på fel sida och tillslut så åkte jag ner i diket med bilen åt rätt håll. Hela bilen låg nertryck i snön på sidan liksom, så jag fick kravla mig över på andra sidan för att ta mig ut. När bilen började sladda runt så såg jag att det kom en bil emot mig och man tänker ju att bara vi inte krockar. Som tur va så såg ju han mig och min bil åkte i diket. Måste ju ha sett rätt roligt ut när han stannade framför mig och jag satt och slog på ratten för att jag va så jäkla förbannad. Kändes ju som om att allt bara skulle gå åt helvete hela dan. Han sa att han blev så jäkla rädd när jag kom åkandes baklänges emot honom, och det förstår jag.

Kom en till snubbe dit och dom försökte dra upp min bil, men det va ju på tok för mycket snö i diket så det gick ju inte att rubba min bil. B som stannade med bilen tror jag jobbade med MD, så han ringde en snubbe som skulle komma med en traktor och dra upp bilen. Älsklingen kom ju förbi då också, så han fick vänta en liten stund med mig för sen kom Uffe & Tor och väntade där med mig. Gick ju smidigt att få upp min bil med traktorn och gud va glad jag va då :) Höll ju fan på att frysa arslet av mig för det va ju 25 minus ute :(

Jag va väldigt glad att jag hamnade i diket på fel sidan och att det inte kom några bilar då. Hade jag åkt av på min sida hade det inte varit så skoj för där är det bara rakt ner med en massa träd överallt =/ Och hade jag kommit lite senare så hade jag nog krockat med nån för det kom en jäkla massa bilar efter en liten stund.

Jag undrar ju va fan mami tänkte när hon fick mitt sms: Nu körde jag av vägen så det här kan ta ett tag. Såna sms brukar man ju inte få direkt.

Ja så bra började min dag. Körde bara 90 för jag kände ju att det va rätt halt på E14 när man skulle komma iväg och så men sen va det ju bra tills att jag träffade en fläck. Kvällen blev iaf bra med min underbara älskling :)

Nu måste jag åka till jobbet. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var ju inge bra att du körde av vägen.. din bil är lite sladdig av sig.. som när den där bilen stanna framför oss och jag inte hade bälte på mig =) Men Michelle varför ringer ni inte till mig när ni behöver vara flera?

2011-02-15 @ 10:58:58
Postat av: Michelle

Inte så lite heller, ingen bra vinterbil. Ja din tokfia, fatta inte vad du höll på med då ;P

Jag bestämmer inte över det där längre så du får prata med Peo.

2011-02-15 @ 21:55:43
URL: http://michellex.blogg.se/
Postat av: Erica

Ha ha, nja inte direkt.. du skulle haft framhjulsdrift.. inte lika slirigt.. Ha ha, näe inte jag heller jag skrattar varje gång jag tänker på det. de måst sett roligt ut :P Aha, ja jag får väl göra de =)

2011-02-16 @ 10:53:24
Postat av: Michelle

Ja hade det varit varmare ute så hade jag ju kunnat ta Teds bil men det går ju inte nu. Haha jag me, det såg så jäkla roligt ut när du satt där och slet i bältet som en jäkla galning :P

2011-02-16 @ 15:56:25
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0