Lite shopping

I lördags tillbringade jag och älsklingen dagen i stan :) Vi handlade lite allt möjligt. Fick med mig 3 långa cardigans från Cubus, en mysig tröja från H&M och en tunnare kavaj från H&M. Älskar långa cardigans och fick med mig en hem när jag och mami va i stan för ett tag sen + ett skönt linne från H&M ;P









Linnet har en mintgrön aktig färg vilket inte riktigt syns här. Super skönt linne som jag måste ha fler av i olika färger :P

Kavajen är hur skön som helst! Så fort jag såg den och kände att den var tunnare så föll jag för den hehe ;P Den kommer bli perfekt att ha i sommar eftersom den inte är så tjock så kommer man ju inte svettas ihjäl i den :P Tips till er som också vill ha en tunn, snygg kavaj och den kostar bara 200 kr :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0