Måndag 7 Februari

God morgon!

Ska jobba idag men jag börjar inte förrän kl: 9. Har en del att göra idag så det blir nog jobb hela dan.

I lördags var jag och mami på promenad med hundarna :) Vi hann gå en stund innan Lincoln på nåt sätt lyckades få ett jack i örat, precis i spetsen så det blödde som fan. Inte vart det bättre av att han skulle rulla sig bland massa pinnar och gnugga runt hövet i snön. Men han va lika glad för det och sprang runt som en galning :P När vi kom tillbaka till bilen så hade han blod över hela halsen, nacken, uppe på huvet och på frambenen. Sjukt hur mycket blod det kan komma från ett sånt litet sår. Jag fick det att sluta blöda sen när vi va hemma och Lincoln lugnade ner sig.



Igår åkte jag och älsklingen skoter :) Första gången jag fick åka med honom :P Det var jätte fint väder så då passade vi på. Åkte till Kim & Madde en sväng innan vi åkte vidare. Jag har inte åkt skoter på flera år så det var roligt :)

Lite senare åkte vi hem till mami en sväng, innan vi skulle hem och laga mat. Sen blev det Beck, Solsidan och Wallander :)

Måste börja göra mig i ordning nu och sen gå ut och starta bilen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0