Söndag 13 Februari

Tja!

Är jätte seg idag och det blir ju inte bättre av det kassa vädret vi har.

I fredags så träffades jag och Jessica med hundarna :) Grabbarna blev väldigt glada, dom har ju inte träffats på ett tag :P Vill att det ska bli vår nu så vi kan börja träffas oftare med hundarna :)

Sen på kvällen åkte vi till Kim & Madde. N & O kom också dit, vi drack, pratade och spelade wii :) Rolig kväll, jag och Kim fick oss ett gott skratt där på slutet :P

Igår va vi väldigt sega. Jag vaknar ju alltid tidigt dan efter jag har druckit, kan bara inte sova länge då utan är hur pigg som helst. Gjorde inte så mycket på dan. Åkte till Kim och hämtade bilen och lite senare på kvällen så åkte jag, älsklingen, Kim & Madde till Ånge och käkade på Lagon Thai :) Väldigt trevligt och mysigt att åka och käka, prata och bara ta det lugnt :) Inte ofta man käkar ute, måste göras oftare :P

Blir nog bara en lugn dag idag. Har inte så mycket energi till att göra nånting, men det kan ju vara skönt också, ladda upp för en vecka med massa jobb :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0