Städat hela dan

Ja jag har varit väldigt duktig idag ;P Har städat som en tok i flera timmar. Dammtorkat, dammsugit, skurat golven, toan, handfatet, duschen, lister ja typ allt :P Skulle behöva fixa om i några skåp och torka ur dom, får se om jag är på samma humör imorgon som idag :P Är ledig imorgon också så jag hoppas att det inte är snöstorm då så jag kan gå på promenad med hundarna :)

Försökte få till några bra bilder på Boppa igår efter att han hade käkat, men han kan ju inte vara still när kameran är framme :P Han äter inte som andra katter, utan han öppnar käften och trycker ner hela hövet i skålen :P Han skyfflar in massa mat i munnen och det ser väldigt roligt ut ;P

Han älskar sin Friskies mat med grönsaker i, är det inte det så är han inte speciellt nöjd och glor väldigt surt på husse & matte när han ska äta ;) Kyckling, fläskfile, burkmat äter han helst inte. Han kan äta 2-3 bitar sen är han inte intresserad. Vilken katt älskar inte sånt?! Men majs det älskar han och han springer till och med fram och tillbaka för att käka majsen när man kastar det lite överallt på golvet och Boppa är lat, vääääldigt lat ;P Ligger helst raklång framför kaminen, den slöa råttan ;P


Ser ni smulorna på hövet? Så ser Boppa alltid ut efter att han har käkat ;P

Nu är Svensk Maffia slut så nu ska jag mysa ner mig i sängen med älsklingen :) Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0