Tisdag 8 Februari

God morgon!

Har ni sovit gott? Det har jag :) Är lite små trött men jag blir nog piggare på jobbet.

Fick åka hem från jobbet igår för mådde så jäkla dåligt :( Dåliga veckan nu så jag hade så jäkla ont och det ville ju inte gå över fast jag tog treo och till slut så började jag må illa för att det gjorde så ont. Så då blev det hem till sängen. Tog en 1g alvedon innan jag la mig, men när jag sen vaknar upp efter 2,5 timme så hade det inte gått över helt. Man blir ju helt konstig i kroppen när man får sådär ont. Killar ska vara så jäkla glada att dom slipper allt skit som vi tjejer får stå ut med.

Mår bättre idag och ska åka på jobbet nu :) Hoppas på en fin dag idag också så jag kan få knäppa lite kort där borta för det är så himla fint när solen lyser på alla fina träd och över vattnet :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0