Torsdag 24 Februari

God morgon!

Har ni sovit gott? Det har jag men jag skulle gärna sova nån timme till :P Jäkligt kallt idag också, 23 minus :( Igår va det typ 30 minus, inte så skoj direkt. Men det brukar bli varmare under dan som tur är :)

Ska iväg och jobba om en stund. Kortare dag idag för det finns inte så mycket att göra + att jag ska till veterinären med Boppa. Han blev halt för typ 1 vecka sen. Det blev bättre så vi tänkte att han kanske bara hade halkat eller nånting och sträckt sig. Men sen blev det värre än första dan, han kunde inte gå på benet så vi fick en tid hos veterinären idag, men igår va han nästan helt bra igen, skuttade runt som vanligt och haltade väldigt lite så vi trodde inte att vi skulle behöva åka till veterinären. Men idag hade det tydligen blivit sämre igen så det är lika bra att kolla upp det så han kan bli bra nån gång.

Nu måste jag gå ut och starta bilen så han blir lite glad innan jag ska åka :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0