Trött

Hej!

Har varit rätt trött idag, haft huvudvärk nästan hela dan :/ Får hoppas att det har gått över tills i morgon.

Har jobbat hela dan, haft en hel del att göra. Men i morgon behöver man inte stressa på med rummen vilket är skönt :)

Sitter här och kollar på massa hästkort :) Fan va jag saknar lilla Goody! Hon va så speciell för mig. Saknar att hålla på med hästar och ridningen. Skulle verkligen vilja hitta en häst här i närheten nån stans som man kan rida regelbundet. Men jag känner ju inte så många med hästar här så det är ju lite svårt att hitta nån :( Skulle vara så roligt om jag kunde hitta nån. Ingen som vet om nån som behöver en medryttare? I torpshammar, fränsta, ljungaverk, erikslund?










Nee nu ska jag sova så jag får bort huvudvärken.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0