Fredag 7 Januari

Tja!

Har ni haft en bra dag? Det har jag :) Jobbade några timmar idag och sen åkte jag hem till mami :) Vi satt och pratade bra länge, älsklingen och Patrik kom förbi en stund och sen gick vi en sväng med hundarna. Hoppas på bra väder imorgon så vi kan gå på en långpromenad med hundarna :)

Fick hem mina kort idag som jag beställde i söndags :D Vill framkalla ännu mer kort nu ;P Måste åka till stan nån dag och fixa massa album så jag får börja fixa med korten :P Kanske blir att man framkallar mer kort snart ;) Åhh det är så roligt! Hehe :P



Shiiit, är klockan redan halv 11?! Inte konstigt att man börjar bli trött :P Nee nu ska vi kolla på Svärdet och Spiran :) Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0