Måndag 31 Januari

God morgon!

Vaknade vid 8 och kunde inte somna om så det va bara att kliva upp :P Men det är lika bra att kliva upp tidigt för annars blir man så himla trött dom dagarna man ska upp och jobba ;P Har tagit det lite lugnt nu på morgonen, kollat på ett avsnitt av Stylisternakanal5play.se och ett avsnitt av One Tree Hill där som jag redan har sett för ett bra tag sen men det är ju så bra! :P

Ska städa nu, hur kan det bli så skitigt och stökigt så fort?! Fattar inte.. Sen har jag lite andra grejer som jag måste göra också. Tänkte gå på en lång promenad idag och fota, är rätt fint väder idag och det händer ju inte ofta när man är ledig så då får jag passa på :P Har säkert blivit kallare också eftersom det är finare väder.

Nu måste jag sätta igång med städningen.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0