Tisdag 18 Januari

Hej!

Har jobbat från 8-16.30 idag :) Vi har haft en hel del att städa idag, nästan alla rum skulle städas var bara nåt rum som skulle bäddas, badavdelningen och källaren, allmänt och så. Va lite stressigt där ett tag med rummen men vi hann få klart dom i tid :) Imorgon blir det lite lugnare för det är inte lika många rum som måste städas utan typ 15 rum ska bara bäddas :P

Har sjukt ont i knäna, mest i vänster. Har haft problem med det knät i flera år men vad det är för fel på det vet jag inte för enligt en läkare här så va det inget fel på det. Och då undrar jag, om jag får ont i det hela tiden hur kan det inte vara nåt fel på det då? Cp läkare... Jätte roligt att man alltid ska behöva ha så jäkla ont i knät så fort man har jobbat eller bara gått på en promenad att man vill kapa av sig benet precis vid knät. Onödigt.. Aja, tog en 1g alvedon förut så jag hoppas att smärtan ska försvinna lite iaf :P

Är hemma själv nu :( Älsklingen är hos Håkan och kollar på hockey och jag ville inte följa me för så himla roligt är det ju inte att kolla på ;P Kan väl vara skoj för dom att få skrika och snacka lite skit själva ;)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0