Torsdag 13 Januari

God morgon!

Jobbade till 16 igår. Höll på i flera timmar med våran lilla tvättstuga. Tog ut alla grejer och sen va det bara att dammsuga och skrubba precis hela rummet. Ska fixa lite bättre ordning bland alla grejerna vi har där, mangla, tvätta och göra rent tvättmaskinen och torktumlaren. Ska inventera också.

Igår lämnade vi in min bil hos E för det är 2 bromsslangar som måste bytas, fick ombesiktning på det. Och bara för att jag ska ha älsklingens bil idag som det inte finns nån motorvärmare på så är det 15 minus och det har varit bara nån minus i flera dagar nu, så himla typiskt. Hoppas det blir varmare under dan.

Nu ska jag göra mig klar och sen åka till jobbet :)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken seg blogg

2011-01-14 @ 21:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0