Lördag 30 Juli

Hej hej!

Sitter just nu och kollar igenom bilderna på köket. Har tagit en hel del kort som vanligt så jag har lite att kolla igenom ;P

Fick in mattan i köket igår så efter det monterade jag och älsklingen ihop alla skåpen och satte upp dom. Så idag har jag fixat ihop lådorna medans Ted pysslade med annat. Imorgon lär vi nog börja sätta in lådorna och hyllorna. Får se om målaren kanske kommer imorgon också. Roligt nu när köket börjar bli mer färdigt :)

Kollade på bänkskivor igår. Som vanligt ska det alltid vara nåt strul på det där stället, men som tur va hade dom en bänkskiva hemma som vi kunde köpa så att vi iaf får 2 bänkskivor nu för vi har inte tid att vänta i flera veckor. Barskivan får vi vänta på för den måste specialgöras, den ska vara rundad på båda sidorna, men den behöver vi inte ha nu.

Längtar som tusan tills köket är klart! :) Måste börja kika runt efter några snygga gardiner och fina köksgrejer, så roligt! :P

Nu måste jag upp och röra på mig lite, börjar få ont i ryggen av att sitta här.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0