Torsdag 28 Juli

Hej!

Har nästan smält bort helt idag, har varit väldigt varmt och fint väder :) Åkte till hallsta idag 2 gånger och slängde en massa bråte. Så nu är monster högen med bråte från köket borta :P Ser ju lite bättre ut på gården nu.

Igår var jag i stan hela dan med mami och nästan alla syskonen :) Aldrig att jag åker till stan med lilleman igen iaf, för han tjata verkligen sönder våra huvuden. Men annars va det trevligt :)

Jag handla inte så mycket direkt, men jag va bara tvungen att köpa 3 pack med bodies till bebis och 2 par byxor som det står BORN 2011 på ;) Mamma köpte en sån body och mössa så då va jag bara tvungen att köpa byxorna :P Bilder kommer sen. Kommer köpa mer sen efter att vi har fått kläder av mami, så man vet hur mycket man har i olika storlekar så kan man gå lite efter det.

Nu är golvet i köket spacklat, gjordes igår så imorgon ska mattan läggas in :) Ska börja kolla igenom bilderna så jag kan fixa lite inlägg här så ni får se :P

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0