FY FAN VA ÄCKLIGT!

Okej, nu har jag blivit rädd för nektariner. Käkade precis en och när jag kom in till kärnan så va den öppen och sånt gillar jag inte riktigt. Så jag slutade äta och kollade in i den och såg att det va en mörk liten boll där inne och tänkte att det lär väl vara typ mögel eller nåt annat snusk där inne så jag öppnar upp kärnan för att se vad det var och vad får jag se? Jo nu ska ni få höra. EN SPINDEL!!! Den hade typ ett jäkla bo där eller nåt och så satt den på kanten! Jag skrek till och den åkte ut fort som fan!

USCH hatar spindlar! Och jag som köpte massa nya nektariner idag, hur fan ska jag kunna äta dom efter det här?! Får helt enkelt skära bort bitar och kasta bort kärnan på en gång, kommer aldrig mer äta nektariner som vanligt.

Fattar inte riktigt hur den kunde leva inne i frukten. Fy fan...



Kommentarer
Postat av: helen

men fyfaaan! vad äckligt!

2011-06-20 @ 15:32:19
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0