Onsdag 29 Juni

God morgon!

Allt bra med er? :) Jag mår fin fint iaf :) Underbart väder idag och just nu har jag världens bästa jobb. Vara ute hela dagarna och lära barn simma och hjälpa dom att ta olika märken, bättre kan det inte bli :D

Har ni haft en bra helg? Jag har haft en underbar helg :) På midsommarafton va vi hos Patrik och grillade hela kvällen, lyssnade på musik, spelade kubb och sånt.

I lördags va vi i parken hela dan och spelade brännboll och fotboll, grillade och hade det trevligt med en massa andra familjer. Kommer nog upp nån bild på det sen när jag har lagt in dom :P

I söndags tog vi det rätt lugnt hela dan. Åkte ner till stan på kvällen med Micke & Helena. Käkade go mat och sen gick vi på bio, nya Pirates of the Caribbean i 3D. Jätte trevlig och rolig kväll :)


Det var min helg de :) I måndags gjorde jag inte nåt speciellt. Igår va vi iväg på en rolig grej som ni kommer få veta mer om, om nån vecka ;P Sen åkte vi och planterade nya fina blommor på älsklingens pappas grav.

Nee nu måste jag börja göra mig klar, ska åka och jobba om en halvtimme.

Hoppas ni får en underbar dag! :) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0