Fredag 18 Mars

God morgon!

Klev upp vid 7. Jätte roligt att vakna så tidigt när man har svårt att hitta på roliga grejer som gör att timmarna här hemma själv går lite fortare. Igår kväll va jag så uttråkad så jag somnade. Får se om man lyckas hitta på nåt skoj att göra idag.


Igår gick jag på promenad med mami och hundarna :) Hämtade Isak på skolan och sen hemma hos mami igen så lekte jag med dom och knäppte lite kort :P Lincoln hade väldigt mycket energi igår och sprang fram och tillbaka som en idiot :P Han blir ju helt tokig när han får vara lös och när han går i koppel så går han hur lugnt och fint som helst :) Han är som sina 2 raser, lugn som en labrador när han går i koppel och energisk som en border collie när han är lös :) Lägger in lite bilder sen som jag tog på dom igår :P

Nu: frukost!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0