Onsdag 9 Mars

God morgon!

Usch va trött jag är, ändå har jag sovit bra många timmar inatt men det kanske beror på mina inte så lugna drömmar..


Hoppas det blir lite finare väder sen och att mami är pigg idag så vi kan ta en lång promenad med hundarna :) Gick på en promenad med Cassandra & hundarna igår. Gick in på kiosken en sväng och köpte trisslotter och glass :) Magnum strawberry white blev det för mig som vanligt, godaste glassen ju :P Tror ni jag vann nånting på trisslotterna? Nee självklart inte. Ska fortsätta köpa trisslotter lite då och då för nån gång måste man ju vinna :P


Nu ska jag fixa lite frukost och sen slö titta lite på Big Brother. Ciao!




Kommentarer
Postat av: juliataueee (:

igår kväll hände ingenting typ,

kollade på en film med min syster :)

fick du bra foton då ? :)

2011-03-09 @ 10:50:57
URL: http://juliataueee.blogg.se/
Postat av: helen

haha kör du fortfarande på den glassen? :D

2011-03-09 @ 19:34:41
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0