Söndag 6 Mars

God morgon!

Vad glad man blir varje dag nu när man vaknar och ser att det är superduper fint väder hela tiden! :D Vissa dagar har det blåst väldigt mycket men man blir ändå gladare och piggare när man ser solen :P Lite kallare idag men vad gör det när solen är framme :P

Vill ut och fota djur nu när det är så underbart väder :) Men jag har ju inga att knäppa på :( Hundarna & katterna knäpper jag ju kort på hela tiden, vill ha nya djur att knäppa på. Kanske hittar nånting annat roligt att fota.

Nu måste jag käka frukost, håller ju på att hungra ihjäl :P

Ciao!





Första bilden blev ju inte så lyckad när jag glömde ställa om kameran från igår kväll :P Vi har en fin blå skog här :P







Kommentarer
Postat av: Anonym

kom till göteborg, finns massor att fota här ;p

2011-03-09 @ 19:36:14
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0