Tisdag 22 Mars

Tjena!

Underbart väder idag, sol och över 8+ i skuggan :D Så härligt att se snön försvinna mer och mer :P Måste kolla om mami är hemma, vill gå på en lååång promenad idag :)

I fredags va jag så satans uttråkad så älsklingen tyckte att vi kunde åka till stan och kolla efter lite grejer till köket. Passade på att köpa 4 nya nagellack, måste ha lite nya roliga färger :P Och 3 nya böcker hehe. Är lite trött på den som jag har läst i typ flera månader, och så lång tid tar det aldrig för mig att läsa en bok. Den är helt enkelt för seg och jag har inte riktigt tålamod med såna böcker. Men nån gång kommer jag läsa ut den.

I lördags så... vad gjorde jag i lördags? Men alltså, hur dåligt minne kan man ha? Kommer inte ihåg vad jag gjorde för 3 dar sen.. Jo men just de, jag jobbade ju :P Jobbade 6 timmar sen va vi hemma hos mami.

I söndags va det så otroligt underbart väder så jag, älsklingen, mami, Cassandra, Isak & hundarna drog ner till näset. Grillade korv och hade det mysigt :) Tog massa bilder som kommer upp här sen :) Vi åkte skoter bort till mami och Isak fick åka med Ted ner till näset, tror nog att han tyckte att det va skoj :P Helt underbar dag var det! :D

Nee nu måste jag ut i solen, har varit inne alldeles för länge!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

gud vad mycket snö ni har :O

här har vi ingenting, saknar snön lite faktiskt

2011-03-22 @ 21:56:22
URL: http://helly.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0