BM Besök

Va ju till min BM igår. Mami fick följa me, kan ju vara skoj för henne att höra lilla bebisen :)

Allting såg bra ut precis som vanligt :) Gick bra när hon tog blod av mig, kunde till och med kolla på dom äckliga rören :P

Men jag vet inte riktigt vad som hände sen efter en bra stund. Blev yr, började kallsvettas och började må jätte konstigt. Blev illamående och samtidigt kändes det som om att jag va vrål hungrig och sen fick jag as ont i huvet. Jätte konstig känsla. Vet inte om det va för att jag kollade på rören, men det borde inte vara för det eftersom det kom så långt efter. Har lite lågt blodtryck och har inte mått helt 100 dom senaste dagarna, haft ont i halsen till och från, illamående och konstig i kroppen. Vet inte om det blev nånting för det då. Hel skumt kändes det iallafall, har aldrig känt så där förut. Så jag åkte hem, käkade lite och vilade och sov i nån timme, sen kändes det bra igen :)

Vill att dom här veckorna ska gå fort så vi får träffa våran lilla skatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0