Måndag 31 Oktober

Hej!

Sista dan på den här månaden. Tiden går så sjukt fort men det får gärna bli december nu så vi får våran lilla plutt nån gång :P

I helgen har jag och älsklingen varit i stan. Köpt lite grejer till bebis som vi hade kvar, har fortfarande lite små grejer kvar att köpa men det är inte så jätte mycket. Har fixat nästan alla julklappar också vilket är väldigt skönt :P Ska ner till stan 1 gång till snart och fixa klart julklapparna och det sista till bebis och mig sen får det vara bra med shopping för i år. Kommer inte orka springa runt där med en stor mage när alla julshoppar och är helt galna ;P

Fick min present av älsklingen i lördags också, typ 1 månad för tidigt :P Fick ett nytt objektiv, Canon EF 75-300mm f/4-5.6 III, en ny kameraväska och 2 uv filter för att skydda objektivets frontlins :D Behöver jag ens säga att jag är glad över presenten? ;P Jag har världens bästa sambo!


Sen har vi kollat på film, varit ute och grejat, varit hos mami en sväng, mami + 3 syskon har varit här och hälsat på, ja sen har vi säkert gjort nåt mer också men det kommer jag inte ihåg just nu :P

Nu på morgonen har jag pratat med försäkringskassan. Har massa papper som jag ska skicka in till dom idag så jag kan få några pengar.

Har lite andra grejer som jag måste göra idag också så det är väl lika bra att jag sätter igång :P

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0