Torsdag 13 Oktober

God morgon!

Har precis käkat frukost så nu känner jag mig rätt pigg :P Får se hur länge det håller i sig ;P Sista dan på jobbet idag! :D I vanliga fall skulle jag ha tyckt att det va tråkigt men nu är det som det är där, så det är bara skönt att slippa allting.

Ska bli underbart att bara få njuta den här sista tiden som gravid, innan vi får träffa våran lilla skatt :) Fixa i ordning allting här hemma och bara göra sånt som man vill och orkar göra. Så härligt! :)

Ska börja göra mig i ordning nu och sen gå ut och starta bilen så jag slipper skrapa rutorna. Nu kommer kylan mer och mer, jobbigt på ett sätt men samtidigt mysigt :P Så mysigt att gosa ner sig i sängen med älsklingen och kolla på en bra serie när det är mörkt och kallt ute :)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0