Torsdag 27 Oktober

Hej!

Idag känner jag mig helt död. Klev upp 6.15 igår för att åka till stan med mami och cassandra efter 7 nån gång. Var först iväg på privata grejer och sen åkte vi in till Birsta och gick där hela dan, kom hem runt halv 8. Då va jag helt slut, hade så sjukt ont i benen och ryggen.

Käkade en andra frukost på Ikea innan vi drog igång shoppingrundan där inne ;) Kom där ifrån med lite grejer till bebis :) Sen gick vi runt i massa andra affärer. Hittade en ny jacka, mamma leggings, en mamma tröja, en tröja till bebis, 2 linnen, en ljuslyckta, ljus, lite julklappar, påslakanset, en nappflaska, nagelvårdsset och en borste till bebis :) En rolig dag på stan med mami och syster :)

Ni kommer få lite bilder på sånt som vi har köpt till bebis nån dag som jag inte har lagt ut än.

Är sjukt trött och seg. Sov 1,5-2 timmar förut men jag är fortfarande jätte trött och har ont i hövet också :/ Men men det är väl bara att fortsätta vila sen efter att jag har hämtat lilleman på fritids och fixat lite mat.

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0