Torsdag 6 Oktober

God morgon!

Måste börja med att säga Grattis till min syster som fick en son igår :D Åh vad jag längtar efter våran lilla plutt nu! :)

Idag blir det jobb sen är det hem och packa och stöka på för i morgon åker vi ner till Norrtälje :) Ska sova 1 natt hos min morbror och kusiner och sen på lördag åker vi vidare till mormor som bor i småland :) Hon fyller 70 på onsdag så vi ska ner och fira henne innan :P Har inte träffat henne på flera år och har aldrig varit hos dom där dom bor nu så det ska bli skoj :)

Min lilla kusin fick barn den 19 september så det ska bli så skoj att få se lilla Noah :) Man lär ju dö av längtan när man ser den lilla plutten :P

Nu ska jag börja stöka på lite här hemma innan jag ska åka till jobbet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0