Fredag 9 September

Hej!

Känner mig trött och seg idag. Fast det är väl inte konstigt när man alltid har ont i kroppen. Tråkigt väder är det idag också men jag hoppas att regnet håller sig borta så jag kan gå på en promenad med hundarna idag :P Igår började det regna när jag kom till mami så då fick det bli lite bus på baksidan bara :)









Knarpus ser alltid lika glad ut när han ser Mimmi ;P



Fina lilla Lincoln :)


Finns massa saker som skulle behöva göras här hemma. Men just nu känns allt bara bläää. Men jag måste ta mig i kragen och städa sen iallafall. Får bli en promenad med hundarna först så har jag förhoppningsvis fått en massa energi till att städa sen :P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0