Onsdag 7 September

God morgon!

Vad skönt det är att inte vara helt död när man vaknar för en gångs skull. Kan ju bero på att jag och älsklingen sov i typ 2,5 igår efter jobbet :P Man kanske skulle börja sova 1 timme iallafall efter jobbet, då skulle man nog bli mycket piggare.

I helgen har vi varit ner till stan en sväng. Handlat lite grejer till bebis :) Och lite mat och sånt. Jag och mami jobbade i disken i lördags kväll, det va ett stort bröllop då.

Vi har varit hos Micke & Helena. Busat med gullungen Jack :) Beställde mat och kollade på film. Väldigt trevligt! :)

Ja sen har det bara varit jobb. Börjar bli lite besvärligt på jobbet. Sängarna är inte roliga längre. Hade problem i måndags när jag jobbade själv med att bädda sängarna. Så fort jag böjde mig ner så högg det till i både magen och ryggen, inte speciellt skönt. Så nu får den/dom andra som jag jobbar med ta sängarna.

Har nog börjat få lite foglossning också. Det är ju så mycket spring upp och ner för trappor hela dagarna vilket gör att jag får ont. Så det är ju inte så bekvämt när man går eller sover för då gör det ju ont när man vänder på sig. Det blir bättre under helgen men så fort man är tillbaka på jobbet så kommer det tillbaka helt igen. Så tråkigt :(

Nu måste jag göra mig i ordning.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0