Tisdag 27 September

God morgon!

Känner mig lite gladare och piggare idag :) Kan bero på att vi kom i säng mycket tidigare igår. Redan vid 7 låg jag i sängen och läste lite sen kollade vi på en film och bara tog det lugnt :) Skönt att bara ligga och slöa hela kvällen :P

Lyckades halka på jobbet igår :/ Bar upp massa tvätt till ena städskrubben och precis innanför dörren va det jätte blött vilket inte jag såg och sen låg jag där på golvet. Slog i knäna och fick ont i hela vänster ben så idag har man lite ont. Men jag är glad att det inte blev nånting med magen, så läskigt när man halkar med massa grejer i famnen, man kan ju inte riktigt ta emot sig.

Nee nu måste jag åka till jobbet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0