Torsdag 8 September

Tjena!

Blev en kort dag på jobbet idag, 9-13. Allting är klart inför helgen så nu är jag ledig i 4 dagar, för på måndag ska det bara bäddas en massa sängar vilket inte jag orkar så S får ta in nån annan den dan. Men sen rullar det på. Kollade lite hur det ser ut några veckor framöver och det är väldigt mycket folk som ska bo där hela tiden så vi kommer ju inte direkt ha lite att göra.

Funderar på om jag ska åka bort till mami och se om nån vill gå på en promenad med mig och hundarna :P Jätte tråkigt väder men jag vill ut och gå en stund och knäppa lite kort, va så länge sen jag gjorde det. Hoppas på bättre väder dom här dagarna som jag är ledig så man kan få lite fina bilder :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0