Trasig telefon

Tjena!

Nu har min kära iPhone lagt av helt. Batteriet tog slut på jobbet och sen på kvällen när jag skulle försöka få igång den igen så starta den inte. Har försökt idag också för den har ju varit sådär mupp förut men den vill fortfarande inte. Så nu har vi beställt en ny telefon till mig, iPhone 3GS, hade 3G förut. Vill inte ha iPhone 4, känns inte riktigt bra :P

Ska bli skönt med en ny mobil och den här kommer jag vara lite mer rädd om och inte tappa den 100 miljoner gånger i backen som jag har gjort med den andra ;P Tycker ändå att den har hållit rätt bra dom här 3 åren som jag har haft den med tanke på hur många gånger den har åkt i backen. Synd bara att allting ligger kvar på mobilen. Tur att man har lagt in alla bilderna som man hade där men alla nummer är ju borta. Kanske kommer man lyckas få igång den nån gång så man kan lägga över lite grejer på kortet. Har fått låna älsklingens mobil som han inte använder så ni som har mitt nummer kan ju skicka ett sms så jag får erat nummer igen :P

Ciao!

Kommentarer
Postat av: helen

iphone 4 är skitbra ju ;)

2011-09-20 @ 15:09:06
URL: http://helly.nu
Postat av: Michelle

Har hört att displayen går sönder väldigt lätt om man råkar tappa den och då är det ingenting för mig, skulle antagligen få skicka in den minst 100 gånger på lagning ;P

2011-09-22 @ 07:37:36
URL: http://michellex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0