Måndag 2a Januari

Hej!

Fick ni ett bra slut på 2011 och en bra början på 2012? :) Det fick jag :)

På nyårsafton var vi hemma hos mami. Käkade god mat, kollade lite på tv, myste med Jamie, pratade och skrattade en hel del :P Såg lite raketer, men vid 12 fick man vara inne för lilleman ville inte sova då för han va hungrig, så vi låg uppe i mamis rum och lyssnade på alla raketer istället :P Bra slut på 2011 :)

2011 är ett utav dom bästa åren i mitt liv. Jag och älsklingen har varit tillsammans i 2 år, förlovade i 1 år, blev gravida och fick våran underbara lilla Jamie på lucia :) Har hänt massa mer bra saker också men det här är det bästa :) Älskar mina underbara pojkar så otroligt mycke!

Igår var vi på nyårsmottagning i Disponentvillan i Ljungaverk. Älsklingen har varit där och snickrat hur mycket som helst åt Anders & Gunilla. Det är så roligt att dom har renoverat hela huset och tar tillbaka gamla traditioner :) Hade inte dom köpt disponentvillan så hade det bara förfallit, vilket är tråkigt när det är ett gammalt hus.

Väldigt trevligt var det :) Jamie drog till sig väldigt mycket uppmärksamhet både från dom andra gästerna och dom från tidningen. Vi fick ta kort med den äldsta damen där för dom ville ha kort på den äldsta och den yngsta :)

Idag började älsklingen jobba igen :( Tråkigt för det är ju så mysigt att ha båda mina pojkar hemma. Jag och Jamie har bara myst idag :) Är rätt trött efter att ha kommit i säng sent 2 dagar i rad + att man är upp nån gång på natten med Jamie för matning och blöjbyte. Blir nog bättre nu med mer rutiner när älsklingen jobbar.

Ciao!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0