Onsdag 25 Januari

Hej!

Sitter med en liten trött kille i famnen :) Han har varit lite gnällig och vill inte sova själv, men jag ska testa att lägga ner honom om en stund i vagnen och hoppas på att han vill fortsätta sova där :P Dammsugarsladden är väldigt bra att köra över en stund, då guppar det lagom och han somnar fort, men hur länge han vill sova där varierar :P

Kallt är det idag. 20 minus var det i morse men nu tror jag att det är runt 15 :/ Har ingen större lust att gå på promenader då så jag hoppas att det blir varmare snart. Men kylan lär väl komma nu eftersom vi har haft en varm vinter.

Ska försöka lägga Jamie i vagnen nu och hoppas på att han sover en stund så jag hinner fixa lite här hemma. Skulle behöva byta gardiner för julgardinerna kan ju inte sitta uppe hur länge som helst, men att hinna stryka dom andra är inte det lättaste. Ska iallafall försöka ;P

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0