Onsdag 21 Mars

God morgon!

Här hemma har vi varit uppe sen 7. Jamie har fått mat och lekt lite i sitt babygym och jag har käkat frukost. Nu ligger lilla mannen i min famn och sover :)

Från kl 01.20 tills vi klev upp har Jamie till och från bökat runt, gnällt för att han inte hade nappen som han spottade ut hela tiden och tyckte att det var perfekt att vara vaken lite då och då den här tiden på dygnet, vilket inte jag tyckte. Så man är lite små seg nu :P

I helgen har vi varit hos Lars & Sandra, käkade tacos och hade det trevligt :) Gått på promenader, stor städat för det behövdes verkligen, kollat på film och myst :)

I måndags var jag och Jamie i stan hela dagen med mami och Cassandra :) Sen på kvällen kom Lars & Sandra hit så kollade vi på Det okända från Boda Borg i Torpshammar :) Riktigt spännande :P

Igår va jag och Jamie på Myspys. Den här gången höll han sig vaken hela tiden och var glad och pratsam :) Sen somnade han så fort han kom ner i vagnen och sov i 4 timmar :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0