Torsdag 10:e Maj

Hejsan!

Idag är det rätt fint väder, den blåa himlen och solen börjar ta sig fram mer och mer nu, underbart! 16,7 grader är det i skuggan så det är riktigt skönt ute :)

Startade dagen med frukost och ett avsnitt av Big Brother. Sen blev det ett avsnitt av Du är vad du äter medans Jamie fick sin mat. Sen blev det en promenad så lill mannen fick sova. Sen hann jag äta lite lunch innan Jamie vaknade igen :P

Snart ska vi gå ut igen så J får sova en stund i vagnen och jag hinner städa lite åt Em och plocka undan och så inne.

Känner mig mycket piggare nu när jag startade dagen med en bra frukost och sen en promenad. Ska försöka ta en promenad varje morgon efter att Jamie har ätit, så man kommer igång för det känns så jäkla skönt efteråt.

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0