Torsdag 31:a Maj

Hej!

Har inte haft så stor lust att blogga på ett tag, men nu känns det som om att jag vill komma igång med det igen :P

Sista dagen på maj nu, helt sjukt va fort tiden går. Lilla älsklingen har ju redan hunnit bli över 5 månader, kommer upp ett inlägg om det sen.

Under dom här dagarna som jag inte har bloggat har vi passat på att vara ute när det va riktiga sommardagar, som tyvärr har försvunnit nu :( gått på promenader, jag, Sandra & Jamie har varit på Urkul i ånge, haft mysiga dagar hemma, firat morsdag hos mami och så. Har väl gjort en massa mer saker som jag inte kommer ihåg ;P

Jamie sover just nu så jag ska väl passa på att städa lite mer. Har inte blivit så mycket städning på nån dag nu för lilla mannen har inte varit jätte glad precis, utan lite gnällig och mammig och har inte velat sova så mycket på dagarna. Men så får man vara när man är liten. Han är ju ändå inte gnällig speciellt ofta. Jag tror tänderna spökar för han blir helt tokig så fort han får in nånting i munnen nu och gnuggar som en galning.

Nu måste jag städa lite.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0