Tisdag, 9:e April 2013

 
Hejsan!
 
Här hemma är vi lite sega idag. Jag käkade frukost för en liten stund sen och nu ligger jag och Jamie i soffan och kollar på Babe - En gris kommer till stan. Bebis kör morgongymnastik för fullt i magen nu :) 
 
Känner mig lite seg i kroppen och har ont. Höll på och städade och rensade flera garderober och Jamies byrå igår, vilket tog några timmar så kroppen är väl inte helt nöjd över det idag. Får ta det lugnt idag så det inte blir värre. Det får bli massa bus och mys med lilleman :)
 
Kramar
 

Kommentarer
Postat av: Ida Bjelkert

Darling! Just nu håller jag i en budning inne på Tradera´s hemsida. På min marknad kan du hitta en fräsch piké i vitt från GANT, en otroligt mysig kofta i beige från H&M och en söt kofta i vit spets från Hollister Co. Något du kanske är intresserad av? Titta då in på bloggen för mer information, ha en toppen dag fina du! Kram!

2013-04-09 @ 13:51:32
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0