Trött

Hej!
 
Vilket pissväder vi fick idag, regn, men det passar mig bra för idag är jag sjukt trött. Ligger i soffan och slöar medans lilleman ligger ute och gottar sig i vagnen den lilla sömntutan :)
 
Jag har typ ingen energi idag, känner mig som en nästan urladdad mobil som så fort man gör nånting med skickar meddelanden om att batteriet håller på att ta slut. Inte speciellt roligt men det är ju bara att lyssna på kroppen och ta det lugnt. Är i farten nästan hela dagarna med städning, matlagning, leka med Jamie, rensa och greja på för jag har kommit in i den där boa perioden då man vill fixa en massa innan bebis kommer. Men det känns som att den kom tidigare den här gången men det kan ju vara för att man inte har lika mycket tid till att fixa saker eftersom man redan har en liten. Inte konstigt att kroppen säger ifrån ibland när jag hela tiden måste göra nånting och fast att jag tar pauser då och då så är väl inte det tillräckligt alla gånger.
 
Nu måste jag titta till lilleman.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0