Underbar sommar

God morgon!
 
Igår började älsklingen jobba igen efter 5 veckors ledighet. 5 underbara veckor med massa bad, släktingar på besök, kalas, Birsta, grillning, Selånger marknad, Ljungarocken, End Of Summer Meet och massa annat. Men det bästa av allt - våran lilla Jason kom ♥ Har blivit en hel del mys med mina 3 underbara pojkar, finns inget bättre ♥
 
Tråkigt att sommaren börjar ta slut och hösten börjar komma mer och mer nu. Kalla kvällar och nätter men det är tur att vi får lite fler fina, varma dagar innan hösten kommer på riktigt. 
 
Idag ska vi till BVC. Första gången jag åker dit själv med Jamie & Jason. Det ska väl inte vara nåt problem om inte Jamie får för sig att inte lyssna för 5 öre, då kan det bli lite tokigt. Men det ska nog inte vara nån fara :P Fint väder är det idag också så då får vi passa på att vara ute :)
 
Nu ska jag göra mig klar och sen fixa Jamie innan det är dags för miniman att äta igen.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0