Jamie ska bli storebror

 
Kan ju berätta att Jamie ska bli storebror i Juli :) Ska bli så himla roligt! :) Familj på fyra, underbart! ♥
 
Är i v.19 nu, (18+5). Har inte mått lika bra den här gången som jag gjorde med Jamie. Jag var illamående dygnet runt, men det försvann för nån vecka sen tack och lov! Har svårt att äta kyckling, kött och fisk, det är bara blää men jag äter så mycket jag kan ändå. Börjar bli lite bättre nu i alla fall. Har haft svårare för massa olika lukter också. 
 
Tycker tiden har gått sjukt fort den här gången. Snart gått halva tiden ju! 
 
Nu är det dags för blöjbyte. Hörde att Jamie satt och bajsade inne på toaletten och nu kom han ut till mig med en blöja, gofis då ;)
 
Kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0