Fredag, 18:e Januari

 
Hejsan!
 

Va ett tag sen jag skrev nu, så det är väl dags igen :P
 
Kallt är det idag, just nu runt 23 minus =/ Så det blir till att stanna inne och elda, busa och bara mysa idag :) Hoppas det blir lite varmare snart igen så man kan vara ute.
 
Nu står Boppa utanför dörren och skriker att han håller på att frysa ihjäl. Han håller väl på att dö nu när han har fått vara ute mer än 1 minut ;P Får väl släppa in den lilla rackaren.
 
Sen sist jag skrev så har vi varit iväg och badat. Dom har motionssim 2 kvällar i veckan här så det har vi börjat med. Jamie blir alltid lika glad när han får bada i bubbelpoolen :)
 
Hälsat på mamma och dom, Micke, Helena & Jack har varit här, väldigt trevligt :) Sen har vi väl mest bara gått på nån promenad, busat och myst.
 
Nu tjatar tvättmaskinen på mig att den är klar så det är väl bäst att jag går och stänger av den.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0