Onsdag, 6:e Mars 2013

God morgon!
 
Vi har varit uppe sen halv 8. Känner mig rätt trött i kroppen idag så det får nog bli en lugn och mysig dag med min lilla gofis :) Sol, blå himmel och 1 +grad just nu så det blir nog en liten promenad sen också :) Synd bara att det måste blåsa så fort det är fint väder.
 
I lördags var jag och Jamie hos Helena & Jack och lekte medans grabbarna anglade. Sen på kvällen drog jag och Helena hem till Sandra för att kolla på Melodifestivalen, surra en massa och käka gotta :) Ted & Jamie åkte bort till Micke. Jätte trevlig och mysig dag/kväll :) 
 
I söndags var vi hos Helena & Micke igen. Vi grillade, pratade en massa och barnen lekte :) Alltid lika trevligt :) Bara längtar tills sommaren då man kan vara ett stort gäng som är ute en hel kväll och grillar, leka med barnen och bara har det trevligt. Även åka iväg och bada tillsammans en hel dag och bara ha det roligt. Man gör sånt för sällan men det måste det bli ändring på ;P
 
I måndags gjorde vi ingenting speciellt direkt. Mamma och dom kom hit en sväng :)
 
I går åkte jag och Jamie till Ånge med mamma, Daniella & Isak en sväng. Sen kom pappa och mina andra syskon som var med honom hit och hälsade på en stund :) Sen gjorde jag massa pizzabullar som älsklingen va så sugen på i fredags ;)
 
Nej, nu måste jag gå och göra nånting så jag förhoppningsvis blir lite piggare.
 
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0