Helgen

Tjena!
 
I fredags så åkte jag och Jamie hem till Helena och Jack. Vi fikade och små grabbarna lekte för fullt och jag & Helena passade på att surra en massa ;) Sen på kvällen åkte vi hem till min farmor med en present för hon fyllde år för ett tag sen men då var hon i turkiet. 
 
I lördags så var älsklingen iväg och snickrade hos M & H. Jag och Jamie skulle egentligen också ha åkt dit men det blev för sent för J skulle äta och sova då, så vi åkte in till fränsta en sväng med mamma och dom istället. Kollade i lite affärer och så medans lilleman sov så skönt i vagnen :) På kvällen kom pappa hit med Ajax, en söt liten vovve som han var hundvakt åt. Jamies farmor kom över en sväng också.
 
I söndags så fick Cassandra och Isak vara barnvakt åt Jamie medans jag och Ted åkte ner till stan. Vi har satt upp kompostgaller där vi slänger matrester för vi vill ju ha allting samlat på ett ställe. Men nu har vi ju tydligen fått hit en trevlig liten grävling som tycker att det är helt onödigt och är där och förstör hela tiden, vilket är väldigt irriterande. Så vi åkte ner och köpte en riktig kompost. Sen köpte vi ju en massa andra grejer också men det orkar jag inte rabbla upp.
 
Igår var jag och Jamie bara hemma och myste. Bakade en rabarber- och jordgubbspaj som vi tog med bort till mamma. Vi va ju aldrig dit och firade mors dag i söndags eftersom vi kom hem lite sent från stan, så det fick bli dan efter istället.
 
Kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0