Hjärtligt by Mollis Care

 
 
För lite mer än 2 veckor sen beställde jag hem Hjärtligt schampo & balsam från Mollis Care. Jag har i flera månader haft torr och kliande hårbotten. Förut har jag bara haft det lite till och från, inte hela tiden som jag har haft nu. Jag har provat lite olika schampon och balsam men ingenting har fungerat riktigt bra. Har läst mycket bra om Hjärtligt så jag var bara tvungen att beställa hem och prova. 
 
Så här skriver dom om produkterna:
 
Svensktillverkade och biologiskt nedbrytbara Hjärtligt® är ett toppkvalitatets schampo som gör skillnad. Schampot passar alla hårtyper och ger ett lättkammat och glänsande hår. Vi använder så milda och naturliga tvättensider och råvaror som det är möjligt utan att göra avkall på funktionaliteten. Vi använder ekologisk kallpressad rapsolja från Österlen som återfettar och gör håret mjukt och följsamt. Håret får dessutom en otrolig glans och lyster.

Svensktillverkade och biologiskt nedbrytbara Hjärtligt® balsam är ett toppkvalitets balsam som reparerar och återuppbygger, kan även användas som hårinpackning passar alla hårtyper och gör håret lätt att reda ut samtidigt som det vårdar och ger en silkeskänsla. Vi använder så milda och naturliga råvaror som det är möjligt. Håret får dessutom en otrolig glans och lyster.

Schampot & Balsamet är milt parfymerat och innehåller inga färgämnen, silikoner, mineraloljor, raffinerade oljor, hormonstörande ämnen eller nanopartiklar. Alla råvaror är biologiskt nedbrytbara och överträffar "Krav" och "Bra Miljöval".
 
Det här mina vänner har fungerat jätte bra på mig, är så nöjd! :) Nu kliar det inte alls längre vilket är så otroligt skönt! Höll på att bli lite smått tokig där ett tag och jag är så glad att det här schampot och balsamet fungerade. Kommer inte byta i första taget. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hjärtligt

Vad glada vi blir av att läsa detta! Önskar dig en riktigt fin kväll, Kram från oss på Hjärtligt <3

2015-05-16 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0