Packar och städar

God morgon! 
 

1 Februari idag. Alltså, vart tar tiden vägen egentligen? Känns som om att den bara går fortare och fortare för varje år.
 
Vaknade strax innan kl: 6 idag. Hade egentligen velat sova längre men vi ska åka till Vemdalen idag och jag blir alltid lite stressad när jag vet att vi har en del saker att göra innan vi ska åka någon stans. Jamie vaknade strax efter 6 så då kunde jag lika gärna kliva upp :)
 
Hela dagen igår städade jag, tvättade det sista, packade det mesta och städade åt Feline. Snart dags att sätta igång med det sista så det blir klart innan vi ska åka.
 
I torsdags fick vi låna Jasons kompis Manne en stund så att hans mamma fick åka på massage :) Underbara små busungar ♥ 
 
 
 
I fredags gick jag och Jason på en liten promenad efter att vi hade lämnat Jamie på dagis. Jätte skönt väder då så vi passade på att vara ute och Jason ville åka snowracer. Träffade på Roland och stannade där och pratade en stund med honom innan vi fortsatte promenaden.
 
 
Efter dagis åkte vi bort till Kim & Bella och hälsade på :) Bella ville att Jamie skulle sova där så det fick han göra :) Älskade lilla gofisen börjar ju bli så stor ♥ Så roligt att man kan sitta och prata en massa om allt möjligt och han berättar om saker och sen kommer det ju lite roliga grejer ur den där munnen så man får sig ett gott skratt ;) Förstår inte riktigt vart barn får allt ifrån.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0