Hemmagjorda köttbullar

Idag har jag känt mig rätt seg och lite småtrött. Inte hjälpte vädret till att göra mig piggare direkt, så idag har vi bara myst runt här hemma. Men nånting vettigt har jag i alla fall gjort idag, nämligen köttbullar ;) Det har varit slut ett tag och dom jag gjorde till jul gick åt då, så nu var det dags igen. Vi köper väldigt sällan köttbullar utan jag tar mig hellre tiden att göra dom, vilket jag tycker är väldigt roligt och så vet man ju vad som är i, plus att det är ju så mycket godare med hemmagjorda :) 
 
 
Alla mina grabbar här hemma sover, till och med katterna fast det är ju inte så ovanligt direkt ;) Va tusan ska jag hitta på då? Jag hoppas min stora älskling vaknar snart så vi kan titta på en film eller serie nu när Jason har blivit bättre och sover hela kvällen :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0