Pilates Boot Camp

Fick hem en ny träningsdvd idag, Pilates Boot Camp =P Har precis testat den och jag tycker det va roligt =P Det är så skönt att ha olika yoga & pilates filmer som man kan göra för att variera träningen och så är det jätte skönt att kunna gö det hemma =P


Boxaerobics är jätte roligt och det borde ni testa om ni gillar att testa nya tränings grejer ;P Man rör på kroppen hela tiden och man blir riktigt svettig hehe =P

Sen har jag en dvd som jag inte har testat än och det är Aerolates =P Jag ska testa den nån gång nu i veckan när jag inte åker till gymmet. Jag måste försöka träna mer sånt här och inte bara vara på gymmet och träna hela tiden. Blir ju mycket roligare då så minst 1-2 gånger i veckan ska jag träna yoga, pilates och sånt ;P

Köp såna här filmer ifall om ni vill träna yoga, pilates m.m om ni vill träna hemma för det är jätte bra =P Är ju inte alltid det finns sånt här precis där man bor heller men man kanske vill börja med det och då är det jätte bra att köra med filmer istället =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0